lördag 30 april 2011

Mina nya söta köp

 


Om ni gillar inredning så ska ni åka till Chilli. De har så fina grejer!


Förra helgen upptäckte jag till min stora förtjusning, att de har fått in cupcake-burkar i keramik. Extremt söta! Jag som älskar cupcakes i alla storlekar och former. Det fanns så många sorter, men jag fick order om att hålla mig till att köpa endast tre varianter. Tur var väl det eftersom Thomas skulle bli rätt trött på mig om jag köpte alla varianterna. Det fanns dessutom två stora varianter som var ca 30 cm höga, men ingen av dem fick jag köpa. ^^


IMG_7274.JPG


 


Idag när vi släntrade in där så hade de jättevackra halsbandshängare i olika färger och former. Jag har en annan sen tidigare men den börjar känna sig ensam och lider av ryggbesvär pga alla halsband. ;) Så jag köpte mig en vacker skapelse som ska hålla min gamla sällskap. Hon har dessutom en läcker partyblåsa.


IMG_7262.JPG


IMG_7266.JPG


IMG_7267.JPG


IMG_7268.JPG


 


Sen måste jag tipsa er om en jättegod ekologisk mörk choklad av Coops egna märke (läs och häpna). Det är en 71%-ig choklad med smak av mango och grönt te. Den är lagom söt och är lite smått krispig på nåt sätt. Jag har kommit in i en period där jag åtrår choklad väldigt mycket. Jag hade en stund där chokladsuget bara dog ut. Blev lite förfärad eftersom jag är ett känt chokladmonster. Nu har suget kommit tillbaka av någon anledning och jag är på jakt efter nya goda smaker som inte innehåller för mycket socker och som inte bara är original.


IMG_7273.JPG

2 kommentarer:

  1. Jag säger det åter.Du har verkligen sinne för skönhet ! Jag får alltid inspiration av dina idéer. :)

    SvaraRadera
  2. åhh, den där smyckeshållaren var jätte fin!Vill också ha!superfin blåsa också hihi

    SvaraRadera