torsdag 7 april 2011

Detox dag 4 + beroende av kramar

 


Idag har jag haft så mycket att göra och har varit lite bunden vid min plats på jobbet så jag har inte hunnit känna efter så mycket och har heller inte kunnat dricka min dagliga omgång badkarsmängd med vatten. Har dock fått i mig ett x antal koppar med blåbärs -och vaniljte. Så fruktansvärt gott! Det skumma är att man faktiskt blir törstigare av att dricka te. Man blir liksom torr i munnen. Mycket märkligt. Men desto bättre för mig. Jag har inte varit lika trött idag dock. Hoppas bara på att man ska få se lite resultat snart. Är så nyfiken om det här funkar även om jag måste äta min vanliga mat. Vi får la se.  ^.^ Det är bara 4 dagar kvar tills detoxen är över. Får hoppas på att nåt har skett då. Vi håller tummarna va?


th_MixDiary_cat_20.gif


Har du nåt beroende som du verkligen inte kan sluta upp med? Asså, nu tänker jag inte på knark, tobak eller alkohol. Tänker mer på lite mindre farliga saker. Jag har ett beroende som kan vara smått jobbigt ibland. Jag kanske kan vara utan det ett par dagar HÖGST. Sen börjar det krypa i kroppen och jag kan börja frysa och ha ett kroppsligt sug på nåt sätt. Jag är då tvungen att tänka på andra saker för att inte sakna det. Jag är beroende av kramar och närhet. Min älskade sambo har fått mig in i detta beroende. Han har en sådan inre värme och lugn som är helt oemotståndlig. Man kan se det som att jag är en fluga och han är en stor skinande lampa som jag attraheras av. Jag kan ligga i hans famn i flera timmar och småsova precis som ett litet barn och han tillåter mig det här. Han nekar mig inte hans värme och närhet. Jag kan må hur dåligt som helst, men när jag får hans armar omkring mig så är jag i totalt lugn. Om jag inte kan ligga i hans famn så kan jag sitta och smeka honom i håret och känna den där extrema kärleken som jag känner för honom. Och hans händer är så lugnande och ibland sövande. Det är nåt magiskt i hans handlag. Vi har varit ett par i snart 3 år och jag kan fortfarande känna den där sugande längtan efter honom. Det är tack vare att han tillåter mig ösa kärlek över honom och han tar villigt emot den och ger mig kärlek tillbaka.  Det är sant som det sägs. Förhållanden kan hålla sig glödande längre bara man ger varandra kärleksfull respekt och kroppslig närhet. Jag kan inte tänka mig att leva mitt liv utan honom. Och det är hans fel! *hytter med näven* Men jag vill inte bli av med mitt beroende. Jag älskar honom! ^.^


cute-love-animated-heart.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar