lördag 2 april 2011

Trött och osocial

 


Förstår inte... Det känns som att allt går runt runt och ingenting händer i mitt liv just nu.


442.gif


Det värsta är att jag uppskattar inte att folk vill umgås med mig heller. Jag älskar mina vänner o så, det är inte det. Det är bara det att så fort helgen kommer och man ska vara social och alert så är jag inte ett dugg motiverad. Jag känner bara för att sitta inne som en annan eremit och pyssla med saker på egen hand. Så fort nån nämner nåt som har med aktivitet att göra så får jag en ofrivillig känsla av att inte följa med utan att sitta hemma och bara vara. Jag är psykiskt trött på nåt sätt. Som att jag inte har kraft eller lust att göra nåt som undgår rutinerna. Jobbet känns som ett andra hem pga att man inte gör annat än att jobba (känns det som) och sen att man känner pressen att träna. Det trista med träningen är att jag inte kommer nån vart där heller. Jag brukar mäta kroppsmåtten för att se om jag minskar nåt, men det är fruktansvärt marginellt eller ingen skillnad alls sen flera veckor tillbaka. Jag försöker träna i alla fall 2-3 ggr i veckan för oftare är inte roligt. Sen det här med LCHF gör mig ingen skillnad förrutom att jag inte är sockersugen. Det står bara stilla!! Det känns ju inget roligt att behöva svälta sig själv pga att man ska gå ner i måtten. Det tänker jag inte göra. Men vaaad ska jag göra då?? Jaja... det släpper väl där bara jag ändrar nåt. Ska börja med assiett-metoden, dvs äta så mycket som ryms på ett fat. Då får man i sig så mycket som man behöver och inte mer. Tröttheten fysiskt vet jag inte orsaken till. Jag dricker kaffe som en annan junkie och äter regelbundet och sover rätt ok. Sen tränar jag ju. Men varför är jag trött då? Jag är ju aldrig sjuk så det beror inte på det. Fan, kan inte sommaren komma så man får lite energi och lust.


 


26619_72144.gif


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar