fredag 15 april 2011

Just det... detoxen var det

 


 


Glömde sammanfatta min detox-vecka för er som var intresserade på hur jag har klarat den. Man kan säga att de första tre dagarna var mest jobbiga med allt springande till dass. Man rensades ut rejält och var trött och seg. Jag har dock inte riktigt kunnat avstå från vissa saker som man bör göra. Man ska ju helst undvika så mycket proteiner som kött, ägg, mejeriprodukter och smör. Detta har jag inte kunnat avstå ifrån eftersom jag är en LCHF-are. Men jag drog ner lite på det och åt mer grönsaker. Jag var ju dum som drack vin i lördags. Det kändes i kroppen ska jag säga. Man fick ju inte dricka alkohol heller. Så jag slarvade rejält med min detox tyvärr. Ajsing bajsing! Så nästa gång jag ska detoxa så ska jag verkligen skärpa mig och följa dieten stenhårt i en vecka. Men jag måste säga att detoxen ändå har gett resultat. Jag känner mig liiite smalare och min hud mår liiite bättre. Och magen fungerar nu som den ska, i alla fall ett tag, tills den kommer på att den ska ha fika-paus som den brukar vilja ha. Jävla slöhög till mage man har fötts med!


Ska testa en annan detox-kur som heter Biodrain som tydligen ska vara jättebra. Får väl köpa den nästa gång.


Jag hittade en länk med lite små tips på dig som vill detoxa. Se HÄR


 


Piggy_from_Sely18.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar