torsdag 14 april 2011

Körkort, here I come!

 


Hurra! Äntligen har jag fått mitt körkortstillstånd! ^.^


bild(14).JPG


 


Nu ska bara sambon skicka in ansökan om att bli körhandledare. Sen är saken biff. Då ska Ansi bli en traffikfara. Eller i alla fall i början. Sen är jag garanterat proffs. Ska faktiskt bli intressant att se hur det känns att köra bil. Har liksom inte riktigt vågat mig på att testköra en bil förrutom en gång i skogen när jag var typ 13. Haha...


Det var det....


 


God natt!


U.gif

6 kommentarer:

  1. Wow, Lycka till....

    SvaraRadera
  2. Toppenbravo!! Du kommer att lyckas mer än väl ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Körkortet är verkligen frihetsbiljett,för mig varjefall.Det öppnas mer möjligheter med körkort och fler fordon du kan köra säkrar jobb för dig.Och då kan du lättare vriera tills du har hittat rätt. Ha det.

    SvaraRadera
  4. Ja du har så rätt. Man kan få jobb lättare plus att det är lättare att komma till jobb långt bort också. :)

    SvaraRadera
  5. Jajamen! Det kommer gå som smort ;)

    SvaraRadera