tisdag 5 april 2011

Detox dag 2 + Louis C.K

 


Well... det är ungefär likadant som igår, förutom att min kropp begär mer vatten. Går fortfarande på dass en gång i timmen på arbetsdagarna pga allt vattendrickande. Man varnades om att man kan få huvudvärk om man dricker för lite. Jag dricker ca 2 liter vatten per dag nu men fick lite huvudvärk precis. Tror att jag måste dricka mer. Idag har jag varit rätt så seg. Igår var jag pigg som en lärka och höll igång till sent på kvällen. Idag känner jag mig tröttare och inte lika mycket som en sprattelgubbe. Jag funtar faktiskt på att gå och lägga mig nu.


Innan dess så vill jag tipsa om en skitrolig stand up-komiker som heter Louis C.K. Han får mig alltid att skratta. Så fantasifull och elak på vissa saker. Han skämtar om ALLT. Älskar honom!


 


Här kommer ett exempel på hur rolig han är:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar