måndag 4 april 2011

Detox dag 1

 


Så nu har jag börjat med det här. Vid lunch tog jag 4 kapslar och har druckit mycket vatten. Jag har sprungit skytteltrafik hela dagen till toa pga att min kropp inte är van vid denna mängd vatten. Magen har rensat rätt kraftigt redan idag. Nu ska jag ta min andra dos idag med 4 kapslar och dricka massa vatten. Får se hur det ter sig imorgon. Jag har dock upptäckt att LCHF och detox inte riktigt gifter sig med varandra med tanke på att detox innebär att man inte får käka massa smör, köttprodukter eller mejeriprodukter. Jaja... Får försöka dra ner lite på fettet och käka mer grönsaker som jag steker i lite olja eller kokar. Det är spännande att experimentera. Är så nyfiken på om jag kommer palla hela veckan. Det kommer dock vara lite knögligt att vara nyttig på lördag när man ska på en fest. Man får ju tydligen inte dricka alkohol under den här perioden (naturligtvis). Inte heller kaffe. Hur i hela friden ska jag lyckas hålla mig glad på morgonarna nu? Mina kunder kommer ju få prata med en uppretad surkärring. Fast man har ju hört att detoxen gör en pigg. Hoppas hoppas...


Nä nu ska jag försöka göra mig i ordning för natten. Ska bara dricka klart den här flaskan med 1 liter vatten. Hurra för mig som kommer vakna upp med sprängfylld blåsa nångång efter midnatt.


(Smart ass!)


th_MixDiary_cat_24.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar