tisdag 25 augusti 2009

Träna o allt det andra idag =)

 


Det har inte hänt så värst mycket idag faktiskt. Har suttit på jobbet o degat i receptionen. :)


Efter jobbet åkte jag o tränade för mig själv i 1.5 timme. Kändes väldigt befriande. Ställde mig på vågen och fast jag är ungefär 1.5kg tyngre nu pga semesterfrossandet så kände jag att det var småpotatis och kommer att försvinna om högst fyra veckor om jag ligger i. Jag går tyvärr ner för långsamt i vikt (anser jag). Kommer tyvärr inte att komma i min ordinarie form till kryssningen om fyra dagar. Men de får väl nöja sig med det jag har att erbjuda helt enkelt. Med tanke på mina outfits o allt =P


 


Tränat klart o allt :)


 


Sen efter träningen gick jag o handlade lite grejor och solade en stund. Vill ju bli fräsch o fin o allt det där. =) Man känner sig faktiskt som en annan människa med lite färg. Som en människa som ser frisk och hälsosam ut. :)


Jag har fixat lite med packningen till kryssningen också. Har lagt ner mitt pass! Måste ha det när vi går iland sen i Riga. Vill ju inte fastna på båten när alla andra drar iväg =P Det är så nära utomlands jag kan komma i år tyvärr. Är ju LITE avis på Fia o Martin som ska åka till Thailand och ta dykarcertifikat i början av nästa år. Det är ju MIN dröm jue! =P Aja det kommer väl det också i mitt liv. Med tanke på att det har gått så bra nu på senaste tiden så kan ju även det slå in :)


Nee nu ska jag faktiskt sova. Ska gå till banken imorgon bitti o prata med dom om kreditkort. Har ju glömt att fixa det på semestern dum som jag är. Nu kommer jag inte få det till kryssningen, men bättre sent än aldrig. :)


Gonattkram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar