söndag 9 augusti 2009

Sista dagen på Tynningö

 


Idag åkte vi hem från Tynningö. Efter att vi hade städat och fixat så åkte vi över till fastlandet med färjan. Fia o jag blev direkt skjutsade till min älskling som jag har saknat så mycket under de här tre dagarna. =) Vi åkte direkt till Blå Lagunen med Hasse, Björn och Grenler. Det var i vanlig ordning väldigt härligt och otroligt underbart att få plaska runt i det blågröna vattnet. Känns precis som utomlands. =D


Det var väldigt härligt att få vara på Tynningö och lära känna Fias kvinnliga familjemedlemmar. De är alla väldigt snälla och roliga att umgås med. De har även, som min familj, små charmiga egenheter. Fia trodde jag skulle trötta men jag kände mig hemma faktiskt. =) Speciellt Fias storasyster (hon som har lilla Phillippa) var väldigt trevlig och skojsig att umgås med. Hon var med varje kväll och spelade kort innan jag o fia nattjoggade. Jag kommer komma ihåg den härliga vistelsen, speciellt de gosiga och blodtörstiga myggjävlarna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar