torsdag 6 augusti 2009

Lyckat köp och mysigt bad

 


Nu har jag äntligen lyckats hitta min outfit till Trancekryssen. Jag har uppgraderat min nurse-dräkt i vit lack med en liten lackmössa och sen har jag köpt en skitsnygg maid-klänning i svart/vit lack. =D Den var inte billig men den är SÅ värd pengarna. De människor som har sett den på har erkänt stort att det var ett bra köp. ^^. Den finns att köpa på SHOCK på drottninggatan.  Så nu ska man bara försöka hitta lite små accessoarer till kläderna såsom skor, strumpbyxor och smycken och lösögonfransar. SEN är det dax för showtime på båten. =D Inte så mycket trance över kläderna men WTF ;)


Sexy maid


 


Fia o jag var i stan och shoppade och åt idag. Det var så himla mysigt att gå i solen och värmen och bara njuta. Vi var även i gamla stan och kikade runt. Mycket härligt att få gå runt i sin storstad och känna att dessa hus i gamla stan är flera 100 år gamla och de är i bra skick ännu. Hoppas ingen får för sig att riva det området. Det vore en stor synd :)


Sen åkte vi hem till älsklingen som hade fått sitt hem omtapetserat. Det blev riktigt lyckat. Dock så vet alla hur hantverkare är. Griniga, lortar ner, spolar inte efter sig när de varit på toa, snokar runt osv. Dock hade de bara skitat ner denna gången. MEN de hade varit vänliga att dammsuga efter sig lite granna. :) Jag fick dock ta till skurmoppen pga skoavtryck lite varstans. Men det blev verkligen en förändring. Nu har han fina vita tapeter med vitt mönster på i stora rummet och sen en fin fräsch grön tapet i hallen. Nu såg rummen mycket större ut. Det behövs med tanke på att han lever på 33 kvm. =)


Sen åkte jag, Fia, Thomas, Hasse och Grenler till Blå Lagunen och åt och badade tills kvällningen. Det är riktigt varmt och härligt vatten där. T.o.m jag som är en badkruka tycker det är det bästa stället och har sällan bangat för ett dopp. Det roliga är att de har bommar där som stänger 21:00 på kvällarna pga att det egentligen är ett privat område. Men Thomas och Grenler lyckades att lirka upp låset på en av bommarna så att man kunde va där länge utan att ägaren visste det. =P Hihihihi... ^^


Blå Lagunen


Blå Lagunen


 


Jag hittade jättegoda skorpor med mörk chokladöverdrag =)


Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar