onsdag 19 augusti 2009

Förvirrad o trötter

Idag har jag suttit på jobbet och bara gjort massa fel. Kunderna var griniga och jag blev utskälld ett X antal ggr pga att mitt företag gör bort sig eller att de själva har gjort bort sig och inte vill inse det själva. Satt i receptionen och hade flera saker samtidigt att göra. De här sakerna har jag gjort fel idag:


 



  • Kopplat flera samtal fel

  • Gjort ärenden med kundtjänstkunder och glömt att avsluta ärendet för att sen på börja ett nytt vilket resulterar i att det förra försvinner och kunden inte blir hjälpt.

  • Inte uppfattat vem som tog hand om posten idag och en postlåda bara hipp som happ försvann och den ordinarie posthantererskan inte hittade den.

  • Ljugit för en anställd att jag inte har socker bakom disken när han frågade om det till sitt kaffe. (Detta gjorde jag för att jag inte orkade ta fram det 1.5 meter bort.)


Jag måste nog skylla på att det var andra dagen på jobbet och jag inte har kommit i gängorna ännu. Skallen har varit helt tungt och smärtat lite då o då och jag har inte riktigt varit med på noterna. Har vart grinig och okoncentrerad. Har ingen arbetslust alls ännu. Men det kommer förmodligen snart.


Den trötta receptionisten


Den trötta receptionisten


Så efter jobbet solade jag solarium. Jag unnade mig att gå till det lite dyrare solariet. Kände att jag förtjänade det. Sen köpte jag tvättmedel o mjukmedel för typ 100 spänn. När jag kom hem grejade jag lite. Sen fick jag den saliga idén att bada. Det var obeskrivligt skönt att sjunka ner i det varma vattnet medan jag lyssnade på härlig musik. Hade även tänt mina lyktor i badrummet. Riktigt mysigt! Älskar ju att bada badkar. Undrar varför man inte gör det oftare. Det var minst ett halvår sen.


Inte nog med att jag är trött o förvirrad. Jag har ett stort finnsår vid underläppen och små finnar på näsa o kind och rygg. Känner mig lite smått glåmig. Men det är ju resultatet av misshandeln av min kropp. Så kom ihåg att man inte ska frossa i fett och socker. Det förstör kroppen!


Nu ska jag gå o knoppa. Hoppas att morgondagen är roligare. Jag orkar inte att ha ännu en jobbig dag. Ska man inte få mjukstarta när man börjar igen? Nej tydligen inte på mitt företag där det alltid är full rulle :)


Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar