onsdag 12 augusti 2009

Satans väggar och stoppat litet svin =)

 


Jag förstår inte. Om man köper betongkrokar och betongspikar för en betongvägg borde väl dom kunna gå igenom betongväggen...eller? Jag har försökt ett x antal ggr att göra detta för att få upp en fin tavla hos min älskling. Men icke att väggen accepterade detta. Det samma gällde när jag skulle borra upp en kryddhylla i hans kök. Även om jag hade en betongborr funkade det inte. VAD.ÄR.FELET?? I mina betongväggar hemma funkar det som smort. Men icke i hans satanistiskt hårda väggar. Det kanske är metallhylsade väggar som är ogenomträngliga... eller så hatar väggarna mig helt enkelt...


Ligger i hans säng och känner mig som ett litet stoppat svin. Han gjorde jättegod mat till mig o fia och honom idag. Baconinlindade kycklingfiléer fyllda med fetaost och pesto. Detta med potatiskroketter och tzatziki och sallad. Sen till efterrätt fick vi äppelkaka och vanliljsås á la IKEA. *Bröööl* Nu kan man knappt röra sig.


Vill även passa på med ett filmtips. Se "The boat that rocked". Kolla in denna länk för recension Den var riktigt bra faktiskt. =) En riktig må-bra-film för att citera Thomas. =)


Imorgon kommer min lillasyster Ewa med sin lilla dotter Natalie och sin kille Anders. De ska låna min lägenhet här några dagar tills de åker hem igen. Ska bli jättekul att få se Ewa igen och få se lilla "Nattis" för första gången. Det är ju ändå min systerdotter och det ska bli intressant o få se vad hon är för en bebis. :)


 


Så här kände jag mig nyss. Som en utslagen noshörning. :)


Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar