fredag 14 augusti 2009

Me in love och G.I Joe

 


Nu har jag o Thomas varit o träffat min lillasyster Ewa, hennes kille Anders och deras lilla skrutt Nattis. Först mötte vi upp dom i Vällingby Centrum och gick omkring där ett tag. Vi var inne på BR Leksaker och jag köpte Nattis en rund mjukishumla som man kunde trycka på och den lät jätteroligt. =) Nattis blev jättelycklig när hon fick den. Hon är en 8,5 månaders bebis och förvånadsvärt lugnt och lycklig. Jag blev helt kär i henne första gången jag såg henne. Så liten och jättesöt! =) Ewa sa att hon vinkade tillbaka för första gången i sitt liv när jag vinkade till henne. =D Sen var vi hemma hos mig och matade henne och lekte med henne innan hon fick sova. Ååh en sån liten plutta vill jag också ha en vacker dag. =) En sån lugn och vaken bebis. Thomas tyckte att hon var bedårande och lekte med henne. Hon var så medveten och med hela tiden och tyckte verkligen om när man lekte med henne. Andra bebisar brukar oftast bara titta lite oengagerat på en och sen ignorera en när man försöker leka eller skoja med dom. Och sen gråter de oftast när man försöker krama dom. Men Nattis tyckte verkligen det var kul när man intresserade sig för henne. Nu höjer jag säkert henne till skyarna, men jag är verkligen stolt över att vara hennes moster. =D


IMG_3443.JPGIMG_3444.JPG


SolstrålenIMG_3449.JPG


Vi har precis varit o sett på G.I Joe på bio. Den var jättecool faktiskt. Men inte mer än cool. Det var häftiga effekter och det fanns en hel del humorisktiska scener. En underhållande action helt enkelt. Ett måste att se om man är ett fan av gamla serien G.I Joe. Har själv inte någon historik med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar