onsdag 11 maj 2011

Vackert dass

 


Igår kände jag för att unna mig lite shopping i Vällingby Centrum. Det slutade med att jag var där i flera timmar. Flummade runt i massa klädbutiker och provade kläder innan jag tillslut köpte mig tre plagg och en ögonbryn/ögonfransfärgning. Helt galet att tiden ska gå så fort när man har roligt. Jag gick in i Välllingehuset och trippade upp till de fina nybyggda allmänna toaletterna för att slå en drill. Den här synen möter en när man kommer upp. Älskar att gå på toa där! Det känns som man är utomlands på nåt härligt sätt. ^.^,


IMG_1154.JPG


Kom hem och färgade ögonbrynen och ögonfransarna och låg utslagen i soffan tills allt hade verkat. Sen drack jag äppelpajs-te och tog en långdusch innan jag kröp ner i sängen nöjd och glad.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar