måndag 23 maj 2011

Mobilbloggning funkar ju!

Yeey! Jag har nyss upptäckt att jag kan blogga genom min iPhone! Lyckan är gjord. Skönt att veta att det går om man skulle vara utan dator och det dyker upp nåt man spontant vill delge. Jag kunde inte blogga via mobilen när jag hade bloggen på Aftonbladet. Ha! Kärleken till den här bloggen växte några meter nu känner jag.

Så... Nu när jag har konstaterat det faktum att jag är seg i vetskapen om mobilbloggning, så vill jag gå över till nåt annat.

Imorgon ska jag äntligen renovera mitt barr. Det är just nu ett eget vildvuxet inferno! Det är långt, slitet, burrigt och innehar grov utväxt. Rent av en skönhetskatastrof. Jag ska försöka komma ihåg att ta en före -och efterbild.

Nu ska jag jobba vidare. Har några timmar till. Jobbar monsterpasset 11-20 idag. *bräk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar