torsdag 12 maj 2011

Te och choklad

 


Var på Coop idag och lufsade runt för att köpa middagsmat bland annat. Det är sant som det är sagt, man ska inte handla hungrig för då köper man bara massa saker man inte ska köpa till middag. Jag fann först och främst te-hyllan. Där hittade jag massa goda teer som jag ville prova. Jag köpte de här jättegoda teerna:



IMG_1159.JPG
Friggs Röd Söder
Jättegott rött te med smak av jordgubb, apelsin och rosenblad


 


 
IMG_1161.JPG
Yogi Tea Choco
Stark och kryddig smak av choklad, kanel och kardemumma mm och en hint av ingefära


 


Helt galet vad jag har varit sugen på choklad idag. Vet inte om det är lycka jag söker efter. Choklad är ju proppat med dopamin och seratonin som gör en glad och nöjd i knoppen och själen. Jag verkar ha ett stort behov av det i alla fall. Jag fick med mig en ny sort choklad också som jag kastade mig efter vid mörka chokladhyllan. Vad är inte bättre än en mörk choklad med krispigt krossade kaffebönor. Beroendeframkallande på hög nivå. Varning!


IMG_1158.JPG


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar