tisdag 3 maj 2011

Mina köp och min middag

 


Jag var smått taggad på att åka till gymmet efter jobbet och bara köra ett kort pass med kondition och sen köra lite övningar hemma. Jag tog mig en Celsius för att få igång förbränningen. Jag begick ett stort misstag. Jag skulle BARA gå in i en butik en snabbis för att se om det fanns nån fin partyklänning till helgen. Sen skulle jag BARA gå in för att köpa lite Sukrin. Det slutade med att jag rände runt i några affärer bara för att kolla och sen försvann lusten att träna. Jag hittade ingen klänning eftersom modet suger just nu. Bara småblommigt krafs och annat junk som jag inte passar i. Känner inte att nåt är snyggt på mig nu ändå. Jag fick dock tag på ett par snygga smycken från INDISKA.


IMG_1145[1].JPG


IMG_1144[1].JPG
Ja jag vet att jag har torra händer. ^.^,


 


Sen lommade jag iväg till tunnelbanan för att åka hem. Kom på att jag borde äta middag när jag kom hem men hade verkligen ingen matlust. Jag gick istället in på Pressbyrån och införskaffade lite proviant bara för att få energi. Det blev lite rostade och saltade mandlar och en Vitamin Well Sparkling Water med hallonsmak.


mandlar-80g_2156.jpg


Klicka HÄR för att läsa om produkten



sparkling-water.jpg
Klicka HÄR för att läsa om drycken.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar