söndag 29 maj 2011

Morgonstund har guld i mund...

Jag vaknade vid halv åtta-tiden i morse och var pigg som en lärka för en gångs skull. På en söndagsmorgon liksom. Så jag hoppade in i duschen och sen joggade jag iväg till Coop. Ja, jag joggade. Det tog ca 4 minuter. Det räknade jag ut eftersom jag hade Highway man - Hoffmaestro i öronen och den är nästan 4 minuter. ;) Jag inhandlade massa goda saker. Jag tänkte prova på att käka detox-mat i en vecka eller så bara för att rena kroppen lite. Måste få mig en förbränningsstart eftersom jag ska börja träna igen. Min kropp har inte fått arbeta på typ 6 veckor och det börjar bli synligt. Visst jag har inte gått upp i vikt så märkbart, men musklerna börjar förtvina och dallret har lamslagit mig. Det enda som jag känner är still in business är mina magmuskler som jag har kämpat med bäst.

Jag köpte nytt te till samlingen

Fänkål, kamomill, pepparmynta, kardemumma, citronmeliss, citrongräs, valerianarot, lavendel, salvia och muskotnöt.


Dessutom inköptes Silica som är dunderbra för hår, hud och naglar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar