söndag 22 maj 2011

Så vad gjorde jag i helgen?

Igår, lördag, var det födelsedagspartaj hemma hos vår vän Dan. Det var riktigt kul, som alltid. Det kom massa roliga människor, både kända och okända. Vi drack det ena och det andra. Vissa länsade Dans spritförvaring. Han verkade faktiskt helt ok med det som tur var. .Själv festade jag på bubbel och choklad all night long. Mitt i natten bjöds det på kokkorv med bröd. Tror jag satte i mig 5 korvar totalt. Sen slocknade jag på Dans FAT BOY innan vi lufsade hem. Skönt att vi bara bor nåt kvarter bort från honom.



Födelsedagsbarnet själv
:)

Vissa hade det nöjsamt i gemaket ;)


I dag åkte vi till Skärholmens Centrum och shoppade lite. Jag är som känt väldigt förtjust i klädbutiken New Yorker. Den är fantastiskt! Jag köpte två plagg bara den här gången. Jag är alltid på snudd till ruinering när jag går in där, men lyckas, som tur är, alltid hålla mig. Sen vi åkte iväg och gluttade på Pirates of the Carribean 4. Den var helt ok. Inte den bästa av alla filmerna, men den funkade. Ger den en 6:a.


Se trailern nedan

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar