onsdag 23 mars 2011

Träna för fan...träna

 


Igår var man för första gången på gymmet på fem veckor!! Förstår inte att tiden kan gå så snabbt. Men det visar sig på min stackars kropp som sakta men säkert förfaller. Jag bestämde mig för att köra ungefär lika hårt som jag brukar. Det tyckte min hjärna var tipptopp, men resten har förvandlats till en 60-årings gnissliga lekamen. Kondisen hade inte förändrats speciellt mycket, men både arm -och ryggmusklerna hade gått på kafferast. Magmusklerna gnällde ynkligt till och jämrade sig efter 360 situps. Men jag jag hade vilja som en nytankad stridsvagn. Här ska inte daltas. Nu blir det träning så svetten lackar och musklerna gråter mjölksyra.


På tal om det så ska jag kränga på mig träningskläderna och sätta på "Bettan" inom kort. Har precis slukat två torra LCHF-muffins som jag bakade i lördags. De börjar smaka konstigt..


Åh åh åh... vet ni, nu har mina Celcius energidrycker kommit! Ska testa en av dem imorgon innan träning och se om det gör underverk för min träningskapacitet. Ikväll bör jag nog inte ta nån eftersom jag är rädd för att jag kommer att vara en duracell-kanin inatt annars. Det lär ju inte Thomas uppskatta. ^.^


 


Duracell-kanin


 


Tjing tjong, nageltrång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar