söndag 20 mars 2011

Face-spa

 


När karln min är ute och lyfter soffa med kompis är jag hemma och tar hand om mig själv. Idag har jag lagt en ansiktsmask på morgonen (inte den på bilden) för att återställa gårdagens festande. Det var en sån där rolig mask som man bara drar av precis som en andra hud. Sen nu har jag en annan ansiktsmask som jag har lagt på efter en noggrann rengöring och peelande. Sen efter att den har torkat ska jag tvätta av och dutta på en toner och ansiktskräm. Man känner sig såå duktig och fräsch efteråt. I regel ska man göra det här minst två ggr i veckan, men jag är så slapp och gör det högst en gång i veckan, asså lägger mask och gör grundlig rengöring. Annars tvättar jag bara ansiktet och lägger kräm. Nä nu gick larmet. Nu ska masken av!


IMG_0978.JPG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar