torsdag 3 mars 2011

In my head just nu

 


Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Jag har inte riktigt haft tid...igen...


Jag har börjat träna hemma istället för på gymmet där det är knökat... för tillfället. Det är alla de där beach-2011-wannabe's som tror att de kommer palla att träna järnet varje vecka ända fram till sommarsemestern. Det är dem som står och svettas med sina vänner eller själva som sen tappar suget/tålamodet/intresset. Det är dem som sen upptäcker att det är rätt jobbigt att lufsa sig iväg och anstränga sig, som ger upp sitt försök till nyttiga liv och fortsätter med sitt skåpätande, sitt godissnaskande och coladrickande och soffsittande. Det är dem jag väntar på ska ge upp sitt försök till nyttigt liv så vi riktiga hälsohjältar kan fortsätta att glänsa på gymmet. Det är de där wannabe's som endast tar onödig volym/barrikaderar omklädningsrummen/träningsmaskinerna och ser till att de som verkligen vill ha ett nyttigt liv sinkar sin regelbundna träning med all väntan. Tur att man har en backup-plan och har både crosstrainern och vikter hemma under den här frustrerande perioden. Jag vägrar stå i kö och vänta på både skåp och träningsmaskiner. Men snart försvinner snön och värmen och solen börjar gry. Då kommer det bli mer utrymme i gymlokalerna. För då ska alla wannabe's OCH hälsohjältar ut och promenixa/jogga. Wohoo...


Och nu till nåt annat...


Jag vill rekommendera en jättemysig hårprodukt. Den heter Lanza Healing Strength - Neem Plant Silk Serum och är ett perfekt hjälpmedel för dig som vill ha ett mjukare och glansigare hår utan att det tynger ner eller får en fet känsla. Det hjälper till att reparera håret och motverkar torr hårbotten. Jag brukar använda det efter duschen när håret fortfarande är handdukstorrt. Man tar ett par klickar och drar igenom håret och det gör att håret även torkar på hälften av tiden.  Jajamen... Köp den hos frisören eller köp den via nätet billigt HÄR


 Lanza Healing Strength - Neem Plant Silk Serum, 100ml


 


Jag har dessutom fått dille på en låt som jag verkligen inte kan få tag på! Har ni sett reality serien 112 - På liv och död nångång? Det är Justin Raisen - The Loser. Den verkar omöjlig att få tag på någonstans. Försökte hitta den för att ladda ner, men den verkar skitsvår att få tag på utan att signa upp sig på mysko nerladdningssidor. Typiskt!


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar