måndag 28 mars 2011

Purikura-Ansi

 


Med risk för att vara en Fokis-wannabe så har jag provat att göra purikura-bilder med kombination med olika Purikura-appar som jag har fixat ner till min Iphone. Man tar alltså olika små ikoner och klickar in på bilden så man får till lite färgsprakande prakt och gör att man ska få en japansk gulligull-stämning på det hela. Det är enormt stort i asien. Det finns foto-bås lite överallt i städerna och kostar lite för att göra några bilder.


 


Så här blev de olika resultaten från apparna i Iphonen.


Första försöket:


IMG_0995.JPG


 


Andra försöket tycker jag blev bättre:


IMG_0996.JPG


 


Min älskling fick en lite mer "manligare" variant av purikura ^.^,


IMG_0998.JPG


 


Jag hittade en sida där man kan göra purikura på nätet och fixa till sina bilder direkt i datorn. Varför inte göra några söta purikura-bilder på dina vänner, familj och älskling?


Klicka HÄR för att komma till Puricute ^.^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar