måndag 21 mars 2011

Ett steg mot räddningen typ...

 


Såja... Nu har jag beställt Celsius. Det är en energidryck för oss som inte diggar socker och sånt. Det är alltså en nyttig och energigivande energidryck. Det står att den bränner ca 100 kalorier bara av att man tar den. Ja vi får se hur detta går. Testar att köpa 8 smaker i ett pack. Hoppas nu att skitet smakar gott och att man fastnar för den. Har läst mig till att den innehåller massa nyttiga ämnen och inte ska vara skadligt för kroppen.


Celsius energidryck


Ja vi får la se vad detta leder. Är beredd att testa allt nyttigt som går så jag kan för en gångs skull ta tag i min saggiga kropp som bara dallrar. Oj, jag får visst inte skriva/säga sånt högt pga alla jag känner inte anser att jag är degig. Bara för att jag har varit en träningsnarkoman och var nere på lägre kiloantal för några månader sedan betyder det inte att jag ser så ut nu. Jag har verkligen säckat ihop och min mage känner sig allt annat än pigg och glad. Inte heller mina lår som bara ääälskar att välkomna allt som har namn med fettceller och slaggprodukter att göra. Det står Välkomna på hela lår-arean med glittriga och blinkande neonskyltar. "Välkomna, välkomna! Hoppas att ni kommer trivas och stannar här så länge det bara går. Om chefen försöker bränna bort er så kläng er fast så jävla hårt ni bara kan och ignorera alla hennes patetiska försök att vara aktiv. Ni bara MÅSTE vara de sista som skall lämna denna kroppshydda. Jajamen! Välkomna för fan!"  Nä nu sätter jag ner min fot så låret dallrar till som Jell-O. Måste komma upp mig igen så jag slipper hetsbanta/hetsträna innan badsäsongen. Förra sommaren kunde jag för första gången på tusen år gå på stranden med bikini utan att dö av skam. Må detta ske igen om jag så ska träna som Gunde Svan på speed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar