tisdag 15 mars 2011

Cupcake-örhängen <3

 


Min uppfinningsrika och kreativa kollega har många projekt på gång och brukar ofta hitta på pyssel. Hon har nu fått dille på smyckestillverkning i lera. Hon är hur duktig som helst och har idén att göra en webbsida och sälja sina konstverk. Hon visade mig några saker som hon har gjort och jag blev mycket imponerad. Hon erbjöd sig till och med att göra ett par örhängen till mig med valfritt motiv och färger som en gåva. Jag ville gärna ha cupcakes.


Kolla vad hon knåpade ihop igår kväll till mig!


bild(4).JPG


Jag blev jättelycklig och supernöjd. Jag hoppas verkligen att hon öppnar den där webbshoppen så man kan köpa hennes saker. De här var en gåva, men nästa gång ska hon få cred för sina grejer. ^_^


 

4 kommentarer:

  1. Menåh :) Vilka godingar

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att hitta din blogg, är oxå sugen på att börja träna hemma. Har du varit nöjd med Bettan? Och är den stadig? Låter den mycket?Har funderat på att köpa just den här modellen så skulle vara kul att höra ditt omdöme.Mvh Laura

    SvaraRadera
  3. Visst är de fantastiskt söta? =D Det är mina favvisar just nu...

    SvaraRadera
  4. Hej Laura :)Det är en jättebra idé att börja träna hemma så man alltid blir påmind om att man måste. Jag är supernöjd med min Bettan eftersom den är tyst, stadig och har många bra program som hjälper till med olika svårhetsgrader och mäter även kalorier som försvinner. ^.^,Jag rekommenderar att du köper sen sån där pusselmatta som man ska ha under maskinen eftersom det annars kan skada golvet. Finns att köpa på samma ställe som maskinen, i XXL-butiken.Lycka till!Kram Ansi

    SvaraRadera