torsdag 29 oktober 2009

Borde man äta sånt där? & Muskramp!

Jag läste lite på aftonbladet idag om människor som har tvångsbeteenden att äta saker som man absolut inte borde. Bl.a så var det en kvinna som inte kunde sluta käka silverbestick. Hon hade massa gafflar och skedar i magen. Hon klagade på ont i magen (konstigt!) och när läkarna opererade henne hittade de 78 st bestick. WTF! Läs artikeln här.


Sen läste jag om en liten flicka som hade ett tvångssyndrom att käka hår. Mår lite illa när jag ser bilden på hårklumpen. >_< Se artikeln här


 


Jag och två arbetskamrater satt på lunchen idag och diskuterade konstiga saker som kan hända med musen. En sak är att när man har mens så kan menssmärtorna göra så att den känns tung. Haha.. Sen finns det en sak som har hänt mig och den andra arbetskamraten. Att ena läppen somnar (oftast den högra) och då blev den första arbetskamraten så imponerad och avis att hon försökte få sin mus att somna hela dagen. Det var en komisk syn. Hon satt konstigt och till och med gjorde knipövningar. Ja jisses... =)

1 kommentar: