onsdag 7 oktober 2009

Dagens små lyckobilder

 


Vi har fått nya kaffemaskiner fr Selecta på jobbet. Det trista är dock att vi måste betala 2kr/kaffekopp eller chokladkopp. Men men.. Dock har jag fått en fin kopp från vår snälla receptionist.  Så nu är det åtminstone kul att dricka 2-kronerskaffet. =)


 


Min kaffekopp


 


Min arbetskamrat Amy har fått en jätteball handväska från sin killes mor. Hon har gjort den av två LP-skivor och lite snören och läderbitar och häftgrejer. En sån MÅSTE jag ha =D


 


LP-väska


 


Efter jobbet var jag o kikade lite i affärer för att fördriva tiden. Jag har beslutat mig för att ta itu med min trista och glåmiga hud. Så jag köpte på mig lite fräsha hudprodukter för att få min hud att bli glänsande och frisk igen. Ska prova märket Nivea för att se vad den kan göra för underverk. Det märket är ju inte heller jättedyrt heller. Mellan 50-90 kr kan jag ju sträcka mig sålänge, newbie som jag är o allt. ;) Jag har nu köpt pormaskplåster som gör att T-zonen i ansiktet förhoppningsvis blir fri från svarta prickar, ansiktsgele för avtvättning av make-up och en nattkräm som jag hoppas ska få min hud att lysa igen. :)


 


Nivea-produkter


 


Jag har varit idag och tränat box men Fia och känner mig stolt över att man har presterat väldigt mycket. Man älskar att känna att det man gör ger resultat. Man får faktiskt en liten kick av det. =) Det är ju så trist att gymmet renoveras ända fram till 21/10. =( Men vi får helt enkelt fixa figuren på nåt annat sätt i alla fall, under tiden. =)


http://static.desktopnexus.com/wallpapers/45741-bigthumbnail.jpg

1 kommentar:

  1. Det var bättre förr, ju förr destobättre8 oktober 2009 kl. 01:58

    Sista bilden var läcker!

    SvaraRadera