onsdag 28 oktober 2009

Dagens agenda

 



  • På jobbet: Hade det jättetrevligt hela dagen. Satt o skojade med mina arbetskamrater. Drog massa trista skämt för att sen skratta åt mig själlv. Skyller på kaffet ;)



  • På bussen efter jobbet: Satt där i godan ro och läste en bok. Kom in en rätt lång och berusad äldre man som stod och stönade lite för sig själv. Busschauffören bromsade in så snabbt och hårt att jag flög av sätet och slog i skallen och klämde foten. Den gamle mannen slungades baklänges genom gången och hamnade på rygg på golvet. Han verkade ok fast folk verkade bry sig mer om honom än om mig. Ingen frågade hur JAG mådde fast jag säkerligen fick mer ont än mannen. När man är full brukar ju känseln förminskas. Där ser man vad folk prioriterar...



  • I Vällingby: Fia o jag letade vita strumpbyxor och det var omöjligt att hitta ända tills vi kom till Åhléns och fann några par. Sen gick vi och boxade på varandra på gymmet. Massa roligt! =)



  • Efter träningen: Älsklingen kom och hämtade mig och vi två åkte och köpte saker till vår middag. Det blev ägg och räksmörgås med citronmajonäs. Sen såg vi på filmen Orphan. Den var väl sådär. Skulle va en skräckis men man blev inte speciellt tagen. Min älskling luktade drottningsylt om ansiktet och jag kunde inte för mitt liv begripa varför. Tills jag förstod att det kom från mitt hår som luktade det.



  • I denna stund: Jag är så trött att jag somnar skrivandes. GO NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar