fredag 23 oktober 2009

Nu är det fredagsmyyyys...

Idag fick man en riktig superdag. Har varit i Vällingby och tränat me fia och sen bastade vi. Har dock upptäckt att jag inte klarar av så hög värme en så lång tid. Blev helt snurrig i skallen och började må smått illa. Blev så skakig i benen att jag var tvungen att sätta mig ner ett tag och pusta ut när jag kom ut från bastun. Sen gick vi o käkade mat i vällingehuset. Jag kände mig nyttig och käkade en 8-bitars lax sushi. Men då blev jag så fruktansvärt mätt att jag satt och stönade som en brunstig älgko. Fia bara stirrade på mig. =P Man lyckades i alla fall vanka vidare efter ett tag.


Vi åkte sen hem till mig och provade våra outfits som vi ska nästa helg. För då blir det halloween-fest hos en killkompis.  Gjorde en jättegod fruktsallad som man smällde i sig och började stöna ännu en gång som en brunstig älgko av den återkommande kraftiga mättnadskänslan. Nu sitter vi och kollar Idol och ska snart färga mina hårrötter. Börjar se lite konstigt ut där uppe på hjässan. :) Sen ska vi träffa våra älsklingar. Saknar min pojk så mycket! =) Är svårt att inte göra det när man bara ser honom i veckosluten.


Imorgon blir det att hjälpa lillebror att flytta hemifrån. Hoppas på att det går snabbt så det inte blir hela dagen. Ska hem till Simon på kvällen o käka lite middag med mera. :) Hela veckan har bara rusat iväg och man får hoppas på att helgen går i slow-motion för jag vill inte att den ska ta slut ;)


Mer bloggande om helgen kommer en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar