onsdag 14 oktober 2009

Badbollsgravid...

 


Jag drömde så konstigt inatt. (Okej jag drömmer konstigt varje natt nu för tiden men i alla fall) Inatt drömde jag att jag hade en stor gravidmage. Men det lustiga var att den kändes som en lite smått uttömd badboll som man kunde daska på. I mitt medvetande vet jag att en gravidmage oftast är hård och fylld med vatten. Har känt på en del gravidmagar i mitt liv. Hur som helst... Jag var i min mörka hall medan det var människor i vardagsrummet. Jag gick om kring slog lite lätt på magen medan jag påpekade för personerna i vardagsrummet att jag ville ha en profilbild. Sen kommenterade jag att jag hade glömt att nämna det för Thomas. Som att han inte skulle ha uppmärksammat det. Det var en mycket konstig känsla som jag hade i kroppen. Nu ska ni inte tro att jag är gravid för jag har en hormonspiral som gör mig gravt steril i minst fem år om jag så vill. Men att känslan att vara gravid och känna att det inte stod rätt till var konstigt.


Imorgon kommer min älskade lillayster Ewa och min underbara systerdotter Nattis. =D De kommer så sent så jag hinner inte se dem imorgon. Ska sova över hos min älskling resten av veckan så de kan låna min lägenhet. Men i helgen så ska jag allt umgås. :) Ska fixa o trixa lite hemma innan så att de känner sig välkomna.


 


En gammal kompis till mig har kommit med som en jokerfinalist i årets melodifestival och det är verkligen en riktigt fin låt som går rakt in i hjärtat. Lyssna på bidraget HÄR


 


Brr nu måste jag in i dushen och tina upp. Det är ju högst 2 grader ute och när man kommer in känns det som att det inte är mycket varmare. Förstår inte... Jag fick fönstrena tätade förra året men det drar ju typ lika mycket igen. Well well...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar