måndag 5 oktober 2009

En liten lista

Nu har jag minsann inte så mycket att skriva om idag förrutom en sak som jag har kopierat från en annan blogg. Listor är alltid kul att skriva och förhoppningsvis läsa =)


1. Hur gammal är du om fem år? Det beror på mentalt. ;) Men fysiskt sett blir jag 31 år om 5 år. Brrr....


2. Vem var den sista du träffade? En arbetskollega som kom in i receptionen.


3. Hur lång är du? Ca 1.55


4. Vilken är den senaste film du sett? Såg Surrogates på bio. Den var väl sådär faktiskt.


5. Vem ringde du senast? En arbetskollega på jobbet


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? http://blogg.aftonbladet.se/slibbi till en arbetskollega.


7. Vad är dagens planer? Skulle ha tränat men det körde ihop sig eftersom gymmet har renoveringsstäng till 21/10. =(


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst skicka sms om det inte är akut.


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen många år tillbax


10. När såg du senast din mamma? Nångång i september


11. Vilken ögonfärg har du? Isblå


12. När vaknade du idag? först 05:15 och sen 06:33.


13. Har du någon gång hittat en katt? Nån gång när jag var liten kanske


14. Vilken är din favoritplats? I min älsklings famn ^^


15. Vilken plats föredrar du minst? Nattbussen och i snöstorm


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis där jag vill.


17. Vad skrämde dig som barn? Släckt lampa när man skulle sova


18. Vem fick dig att skratta senast? Min chef


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Mmm lite kanske =P


20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och faktiskt :)


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med nåt tunnt plagg på kroppen har man alltid :)


22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st


23. Hur många landskap har du bott i? Hmm tror det har blivit 3 st


24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja men självklart har man det. =P


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstid


26. Är du social? Ja när jag känner för det. Vilket är ofta =)


27. Vilken är din favoritglass? Kokosglass och Ben&Jerrys Chocolate Fudge


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, spara och köpa


29. Tycker du om Kinamat? Ja det är mumsigt


30. Tycker du om kaffe? Mjaaa. Bara latte faktiskt ;)


31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice


32. Sover du på någon särskild sida? Ja helst på höger sida eller på rygg


33. Kan du spela poker? Nej tvi vale ;)


34. Tycker du om att mysa? Jag är beroende!!


35. Är du en beroendemänniska? Haha jupp som sagt. Kroppskontakt är viktigt.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min älskade mor.


37. Vill du ha barn? Ja fast högst två. Ett barn under var arm


38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska.


39. Har du någonsin åkt ambulans? Hmm inte vad jag vet


40. Föredrar du havet eller en pool? Havet men poolen om det är för kallt.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Livsnjutning. :)


42. Äger du dyra smycken? Nej... eller jo det som min darling har köpt :)


43. Har du någon gång testat narkotika? Räknas tobak?


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.


45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh det finns så många =)


46. Välj ett ärr på din kropp? Hmm vilket ska jag välja? Mitt blindtarmsärr.


47. Vad har du för ringsignal? Beror på vem som ringer faktiskt :)


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej dem har man ju växt ur ;)


49. Flirtar du mycket? Ja alltså man flirtar ju bara oskyldigt eftersom man har en stor kärlek hemma som jag kan flirta ihjäl. ;)


50. Var togs din profilbild för din blogg? Hemma hos en killkompis


51. Kan du byta olja på bilen? Hmm har ingen bil så nej.


52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte ännu eftersom jag inte kör bil :)


53. Vilken var den senaste bok du läste? SLAV - Mende Nazeer & Damien Lewis


54. Läser du dagstidningen? Japp, Metro och City


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men en månadstidning. SOLO


56. Dansar du i bilen? Haha vilken konstig fråga. Nej faktiskt inte =D


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nåt kundnamn tror jag


59. När var du i kyrkan senast? Typ en snabbis sightsing i en av Rigas kyrkor.

1 kommentar:

  1. Det-går-ju-förhelvete-inte-att-ta-bort-sig6 oktober 2009 kl. 20:57

    Well done! Det är så de ska se ut.

    SvaraRadera