fredag 16 oktober 2009

Veckans sista dag - Fjompigt värre =)

 


När jag traskade fram mot busshållplatsen idag låg frosten på gräset och det var första gången jag riktigt såg det. Det var väldigt mysigt att gå i den kalla klara luften och se andedräkten ångas. Vid Blackebergs sjukhus har de jättefina färglada risbuskar som ligger i robusta träblomlådor.


 


Risbuskar


 


Jag hade med mig en jättetjock banan som mina kvinnliga kollegor hade väldigt roligt åt. =P Vi hade ju inte så mycket att göra idag för det ringde knappt nåt. Så jag fotade bananen plus mina nya roliga skor som ser ut att ha sharpei-hud. (hunden, du vet)


Big BananaSharpei-skor


 


För övrigt så ligger jag nu och kollar på Idol medan min raring spelar WoW. Denna vecka har som tur är gått fort och jag ser fram emot att få sova, äta gott och träffa min älskade lilla syster och hennes ljuvligt söta dotter Nattis som bor hos mig nu den här helgen. =) De är alldeles för sällan här. Ska även åka med älsklingen till hans far som fyller år och fika. Ska bli trevligt. Älskar hans familj för att de är så gulliga och snälla och man känner sig alltid välkommen. Betyder mycket!


 


Tack o hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar