onsdag 21 juli 2010

Realitycheck med Ansi

 


Okej Ansi, du bor i Kalifornien och lever lyxliv. Därför vill vi kolla hur normal du är!
¤ Jaha?! Det är mer än vad jag vet. Fast om vi pratar om "min värld" lever jag lyxliv i Kalifornien. ;) Normal är jag då inte. Eller det är en definitionsfråga rättare sagt. Vad ÄR normal för er?


Har du facebook?
¤ Jajamen! Jag har hamnat i träsket precis som alla andra bekräftelsekåta människor. Eller jag menar...*harkel* jag menar att det är en bra sida att hålla kontakten med sina vänner och bekanta på.


Har du en husa?


¤ Om vi ska prata om "min värld" igen så har jag det. ;) Hon heter i så fall Consuela och är från Acapulco. Ena benet är kortare än det andra men hon är en jävel på att ta bort spindelväv bakom elementen.


Vet du vad en liter mjölk kostar?
¤ Hmm.. Tror den ligger på 7.50 kr eller nåt sånt. I alla fall lättmjölken.


Shoppar du på H&M?
¤ Vilken absurd fråga! Självklart. Jag är H&M-junkie. :D


Har du någonsin sagt "Vet du inte vem jag är" till någon?
¤ Aldrig!


Inte ens i Sverige?
¤ Spelar det någon roll i vilket land jag skulle ha frågat det? Om jag skulle ha frågat det utanför Sverige så tror jag nog det är ännu större risk att jag inte skulle bli igenkänd. ;)


Flyger du ekonomi eller första klass?
¤ Det blir alltid i ekonomi om jag nu ska flyga. Vad tar ni mig för? Lyxlevare i Kalifornien?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar