fredag 9 juli 2010

Äntligen fredaaag! Eller nåt....

 


Nu ska här njutas av de här lediga två dagarna. Snart är de borta som de inte ens varit här men man får trösta sig över att semestern kryper allt närmare.


Jag kom hem efter jobbet och tog av mig skorna och la ner nycklar och väska på sin vanliga plats. Tog mig ett smakprov på min nya shakevariant. Den med päronsmak. Den var helt ok faktiskt. :) Kanske inte päronglass-smak men ändå. Den liksom mättade på en gång efter att man hade slurpat i sig den. Nu håller den mig mätt tills jag o Jenna ska käka sushi o dricka rödtjut vid åtta tiden. Vi ska ha lite fredagsmyspys medan min raring "fördärvar" (se synonymer) fredagskvällen med att leka med WoW med sina killkompisar. ;) Han hävdar att det inte alls är slöseri med början av helgen. Men det är väl en pojktradition sen han var liten, så man måste ju såklart respektera det, fast man så gärna vill gnälla som varje flickvän skulle ha gjort när det är en vacker fredagskväll. :) But boys will allways be boys. Just deal with it or leave it...


Hur som helst....


När jag hade druckit upp min shake och sköljt av shaken så ställde jag mig och funderade på vad jag ska göra härnäst. Jag är så fruktansvärt ovan att bara ställa mig rakt upp och ner och inte veta vad jag ska göra. Jag har ALLTID nåt att göra. Jag gick utan mål omkring i lägenheten och dumglodde på ingenting. Jag har ju städat fint (eller rättare sagt så har jag inte stökat ner eftersom jag nästan aldrig är hemma och gör saker). Jag hade ingen lust att göra några gymövningar som jag känner att jag borde med tanke på att jag har fläskat på mig nåt kilo pga massa helgsvullande de senaste veckorna. Sen hade jag ingen lust att kolla film eller nåt sånt. Jag kände för att blogga nåt men hade inget att blogga om. Man kan liksom inte bara berätta vad man gör när man kommer hem från jobbet som en annan tönt som inte har nåt liv. ;) Då fick jag den ljusa idén att fotografera nåt. För det är i alla fall bilder. Och det är välkänt att det är intressant.


Jag hade vart och köpt cashewnötter tidigare. De fick bli mina första offer.


Cashewnötter


Cashewnöt


 


Sen har jag köpt ett jättefint armband


Hjärtarmband


 


Hjärtarmband


 


 


Jahapp... Nu har jag inte så mycket mer att skriva eftersom jag inte vet jag ska göra härnäst. Troligtvis kommer det mer senare i helgen eller på måndag. To be continued...


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar