tisdag 6 juli 2010

10 snabba frågor till mig

 


Dax för lite personfrågor eftersom jag har så tråkigt. ;)


1. Vem är du kär i just nu?
Jag är kär i min Thomas såklart. :) Is there any doubts? NO!


2. När grät du senast?
Hmm måste vart igår när jag fick nån konstig tanke i skallen och rycktes med av mina tankar. Fast jag vet inte riktigt om det var gråt. Det var mer en snyft och en liten tår i ögat. Får sånna inlevelser av mig själv ibland. Man liksom målar upp ett scenario i skallen och blir upprörd av bara det. Ett spår efter min depressionstid som sitter kvar. "Wierdo"


3. Vad stod det i ditt senaste sms? Och vem var det ifrån?
"Origin spirits within puss pussss." Från min darling när jag frågade om vad filmen hette vi kollade på sist.


4. Värsta ryktet om dig själv?
Humm... Jag vet faktiskt inte. Tror inte jag har startat nåt rykte om mig själv. Vi får hoppas att det går nåt roligt rykte om mig. Nåt positivt. Hehehe...


5. Vad gör du när ingen ser?
Spänner mina biceps och ser vilken som är störst. Upptäcker alltid att vänstra är mer sladdrig och blir besviken.


6. Var vaknade du imorse?
Hemma i min egna säng. Min sköna mjuka säng där jag spenderar de flesta vardagsnätter.


7. Vad ljög du om senast?
Hmm svårt att säga om jag ljög eller ej. Men det måste vart när jag sa till en kund att hans paketet skulle komma efter en viss tid fast jag inte visste om det stämde eller ej, bara för att få kunden att hålla käft och lägga på. Var trött och hungrig. Är det en ursäkt?


8. Hur raggar man på dig?
Man ska vara sig själv och ha en härlig och simpel humor. Man ska helst ha ett fint leende och snäll blick och kännas trygg men lite spännande. Man ska kunna vara lätt att prata med. Ge mig dock inga sliskiga kommentarer. Det går fett bort.


9. Vem såg dig naken senast?
Måste vart min karl. Han är väl den ende som ser mig naken oftast, förrutom Fia ibland. Don't ask.


10. Vad är det dummaste du gjort på fyllan?
Kaskadspydde i tunnelbanan så folk kastade sig åt olika håll för att slippa stänket. Skämdes som en hund.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar