torsdag 8 juli 2010

Äntligen fixat!!

 


Nu har det äntligen hänt! Jag o min sötis har letat lägenhet som små tokar. Jag har letat runt i Hässelby Hem och äntligen har jag hittat det vi har letat efter. Thomas kollade på en fin trea på andra sidan centrum på en kulle som man har varit o hälsat på rätt ofta hos en gammal god vän som man hade för nåt år sen. ;) Nu har vi hittat lägenhet precis på samma gata. Vi kommer ha nära till några andra vänner också. Jag är så nyfiken på hur den ser ut. Vi var uppe och kollade utsidan idag på morgonen. Thomas sa att den var fin och att de som bor där nu har satt in lite extra saker som är lite finare än standard och då blir det ju bara ett plus. Inflyttningen blir 1 september. Nu blir det att börja sortera bort och slänga saker man inte vill ha med. Hoppas nu att man får sin nuvarande lägenhet uthyrd snabbt så man slipper betala dubbla hyror en månad. Om inte kommer det svida i kontot. Jag är så lycklig att det äntligen blir av. Man har ju bara gått omkring och känt ett tryck i bröstet att detta letande kommer ta evigheter. Men tji fick jag. =)


Vi kommer ha ett himla sjå på semestern i augusti att packa och greja. Men det är det värt. Såå värt. Äntligen blir man sambo igen. Jag är inte glad av att bo själv. Det känns alltid som att nåt saknas när man är hemma så jag försöker vara hemma så lite som möjligt. Det är bara när jag är med vänner och min älskling som jag verkligen lever. Hur skulle jag kunna leva utan alla mina nära o kära? =)


Det går framåt.  Det går bra nu.


 


Flytta


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar