måndag 10 mars 2014

Let the feast begin!

Idag börjar nedtrappning i väntan på 6 dagars fasta som börjar på onsdag. Nu gäller det att endast äta vegetariskt och undvika, kött, fisk, fågel, ägg, salt och koffein och undvika för mycket mejeriprodukter. Det ska vara små portioner och dricka vatten emellan målen för att magsäcken ska minska. Jag kör efter ett schema som vanligt. Den här gången kör jag Ledins juice-fasta. Det är ett paket med ekologiska juicer, te och buljong mm.

Idag har jag ätit:

Frukost:
Turkisk yoghurt med frysta hallon och en grön müsli från Ledins, samt Ledins ört-te.


Lunch:
En gratäng bestående av blomkål, bladspenat och riven ost.
Efterrätt:
Stora färska jordgubbar

Ett recept från Ledins Fastepaket.


Middag:
Gratängen igen och en kopp med Friggs Sockerbalans Rooibos te med smak av kanel och choklad.


Imorgon kör jag typ samma schema. Ska bli så skönt att få rensa kroppen och få ny energi och lyster! Känner mig så nedgången!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar