söndag 19 december 2010

Mitt 27-årsfirande

 


I fredags blev det födelsedagsmiddag på Djingis Khan Mongolia Barbeque med lite vänner. Det är grymt god mat där och fin miljö. Sen gick vi till Rigoletto och såg på TRON: Legacy i 3D. Den var väl helt ok. Man tycker nästan att första filmen från -82 var bättre bara för att den var lite smått revolutionerande och bättre handling. Den här hade coola effekter och bra soundtrack, men lam handling. Men den är värd att se om man gillade första filmen och gillar effekter. :)


Jag och mina tjejor


 


Igår hade jag en enormt grym födelsedagsfest med massa vänner. Det kom fler än jag hade trott. Och alla var på bra partyhumör. Det kom till och med personer från andra sidan Stockholm med lokaltraffiken bara för att festa med mig. Och alla var såå mysiga hela natten. Fick så mycket kramar och goda ord att man trodde att man hade räddat världen eller nåt. :) Man kände sig verkligen älskad.


Jag fick hur fina presenter som helst och blev nöjd med allt. Det kändes verkligen som att folk hade lagt ner hjärta i sitt letande


Jag fick bl.a:


Ett presentkort på lyxig spabehandling med rygg och nack massage och ansiktsbehandling
En supermjuk pläd med ärmar
En annan mjuk och alldeles himmelskt härlig pläd med ludd på ena sidan.
Fin kallpressad olivolja med vitlöksmak
En champagne av märket Brut
En bok fr Tjuvtittat.se med olika roliga skyltar och lappar
Ett par jättefina örhängen
En mjuk mysig halsduk
Blommor av olika slag
Hemmagjord mjuk kola
Troligen flera kilo choklad


Det är helt otroligt vad jag är tacksam över mina vänner. Jag trodde väl aldrig att man hade så många som uppskattar en så mycket. Man blir verkligen sådär sjukt sentimental som man bara kan bli när man inser att man har så många fina personer i sitt liv.


Fia och jag


Jag och min älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar