söndag 26 december 2010

Dag 16 - Min första kyss

 


Jag minns den så väl. Den var överraskande. Det var jag och en killkompis som lekte i skogen när jag var liten. Vad kan jag ha varit, typ 8 år eller nåt? Han var väl typ 10. Han frågade mig om jag hade hånglat någon gång. Jag sa att jag bara hade pussats tidigare. Han ville visa hur man gjorde. Så han hånglade, helt sonika, upp mig där mitt i skogen. Jag som aldrig hade gjort det tidigare stod kvar i samma position som när man pussas, med plutande mun, helt perplex som en guldfisk. Han gav mig ett litet leende och sen sa han lite sådär tufft som man skulle göra; "Ja nu måste jag dra. Vi ses." Sen gick han därifrån medan jag stod där helt omtumlad. Hade väl aldrig haft någon annans tunga i munnen. Ja det var rätt mysigt kommer jag ihåg. Det var väl tur det för sen dess har jag älskat att hångla. ;)


first kiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar