söndag 26 december 2010

Jul, jul...strålande jul

 


Aaah, kan det vara mer tillfredställande att få slippa höra väckarklockan på två veckor? Att få käka kilovis med goda grejer och känna att man kan uppskatta det pga att det ingår i en högtid? Att få umgås med alla man älskar och att inte ha nåt som står i vägen för det? NÄ!


Julegranen  god jul  merry christmas
Kunde inte bestämma mig för vilken som var finast


Jag firade först julaftonen hos min kära familj. Min ena lillasyster har kommit upp till storstaden för att fira med oss tillsammans med hennes underbara lilla 2-åriga dotter och hennes ex. Så julen blev extra mysig bara för det ^_^  De enda som saknades var min minsta lillasyster och pappa. De firade på varsitt håll. När det var julklappsöppning så fick såklart lilla systerdottern minst hälften av alla julklappar. Små barn blir så lätt bortskämda. ;) Och det är ju lättast att köpa saker till småttingar. Bara att ge lite roliga leksaker och sen kläder.


Senare kom älsklingen och hämtade mig så jag kunde fira jul med hans familj också. Det har jag gjort sen jag och han blev ett par. Det är så otroligt mysigt där med släktingarna o så. Det är alltid berg av julklappar och man får alltid från alla fast man inte känner alla så bra. Det är så gulligt av dem. :) Se får man massa julmat och julgodis. Den här gången blev det lite för mycket av det goda med tanke på att jag först var hos familjen och käkade och sen hos den andra familjen. Man mådde lite illa och sen blev man kanontrött. Höll på att somna i deras soffa. Haha...


Julegranen
Det kom fler julklappar där under nån minut senare.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar