måndag 6 december 2010

Flippad fonduekväll

 


Igår, lördag, bjöd Simon på fondue och sen hade vi en liten fest med de närmsta vännerna. Trodde att det skulle bli en lugn och sansad liten tillställning. Var inte så sugen på att supa tredje helgen i rad. Men där fick jag allt. Fia var sugen på att supa sig sanslöst full. Och så blev det. Vi drack en hel del vin, sminkade vår killpolare och skålade en gång i minuten. Det var fyra flickor och sex pojkar som höll på hela natten och tjoade och gjorde akrobatiska konster och andra helt utflippade saker som inte bör nämnas på allmän webbsida. Det hela slutade med att jag låg som en död säl över två killkompisar och småsov innan älsklingen kom in och sa att det var dags att åka hem. Han förklarade att det hade hänt massa roliga saker medan jag låg där inne och latade mig. Synd att jag inte hade varit där och sett allt. Typiskt att man ska vara borta när roliga saker händer. Hehe...


Under kvällen var Fias lilla vovve Molly med och busade med alla. Hon är som ett levande gosedjur som smälter allas hjärtan. Mitt hjärta kastade jag på henne första gången vi träffades och hon kastade tillbaka sitt på mig...


Molly och jag


 

2 kommentarer: