måndag 13 december 2010

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

 


Idag hade jag på mig:


Tröja: H&M ribstickad tröja från barnavdelningen (year 14+)
Byxor: H&M slim fit byxor med lite glansigt material
Strumpor: Åhléns yllesockor
Stövlar: Fodrade från Skopunkten med kilklack


 


My outfit


Ja jag vet att det är en riktig lågprisklädsel. Men det är en helt rekorderlig utstyrsel på jobbet i alla fall :) Sen att jag ser ut som att vara över 40 år i fejan är en helt annan sak. Får skylla på iphonekameran och ljuset.


*********************************************


Åh, sen måste jag ju nämna att min supergulliga kollega som sitter bredvid mig hade hetsat omkring i morse innan jobbet bara för att sammanställa en julklapp till mig. Hon har koka egen fikonmarmelad och jag fick en jättesöt liten burk. Den ska tydligen vara god att ha på pepparkakor med mögelost. Ja man lär sig nåt nytt varje dag. ^.^,


Fikonmarmelad


Stor tack-kram till min härliga vän!

1 kommentar:

  1. Rikigt snygg tröja. Ska börja gå till barnavdelningen nu=) Trevlig kväll!

    SvaraRadera