tisdag 7 december 2010

Dag 12 - I min handväska

 


Som man säger; det ryms mer i en handväska än vad man tror, oavsett storlek. Här kommer det jag har i min väska för tillfället. Hoppas att du orkar läsa allt. ;)


 


Mixat innehåll:


Atrix Handkräm
Alcogel
Extra White Tuggummiburk som det rymms 60 tuggummin i
Tub med C-vitamin brustabletter (smak tropic)
2 påsar med naturdiet drinkmix (smak choklad)
Näsdukar
En påse med nötter till mina mellanmål imorgon
Fickspegel
En korthållare
Rikskuponger
19 kronor i mynt
3 pennor varav en är en gul tuschpenna
Ögonpluppar för solariesolande
En gammal mascara
Iphoneladdare
Pass
Kalenderbok
Ett guldstjärnörhänge (tappade bort det andra)
Escada Parfym (Marine Groove)
Date parfym (Everyday Escape)
Bricanyl inhalator (för astma)
En 30 cl flaska Body Lotion med stark citrondoft (L`Occitane)
9 st tamponger
1 Ipren
2 Panodil
1 sömntablett (knockad inom en halvtimme)
Ögondroppar (Tears Naturale)
Nagelfil
1 par örhängen
1 par öronproppar
Passerkort för jobbet
Hemnycklar (i ett band som står Liten Men Tuff på)


 


Smink:


Underlagskräm (Isadora Velvet Touch, Porsline Rose)
Täckkräm (Make Up Store, Eazy Cover, Red)
Roll-on täckkräm (Garnier, Anti-cernes Anti-Dark Circles)
Mascara (Maybelline Lash Stiletto, Ultimate Length Mascara)
Ögonbrynspenna (H&M, Blond)
Eyeliner (H&M, Dip Liner)
Kajalpenna (Okänt märke, Black Sabbath)
Rouge (H&M, Sweet Rose)
Rougepensel (Needs)
3 Ögonskuggsaskar (H&M, L`Oreal, okänt märke)
2 Läppglans (Maybelline av sorterna Watershine Lipgloss och MNY)
Läppbalsam (Rosebud Perfume Co, Brambleberry Rose)
Kajalpennvässare (H&M)


 


 


Min väska


 


 

2 kommentarer:

  1. ojdå..jag har en plånbok,mobilen,nycklar,läppcerat,1bläckpenna och några alvedon..:)

    SvaraRadera
  2. Oj det var en välfylld väska =)

    SvaraRadera