fredag 20 november 2009

Trött myrslok

 


Nu är det ÄNTLIGEN fredag!! Jag har längtat hela veckan såsom jag brukar göra varje vecka. :) Det är en härlig känsla att få åka hem från jobbet till lugnet och pirret att få träffa min älskling och att få sova ut, äta gott och bara vara. Inga jobbiga scheman och inga måsten. Jag ska börja min helg med att tvätta (gäsp) och under tiden blir det Idol-tittande mellan tvättandet. Sen måste jag bara få mig själv att åka till Thomas också. Det är ju så lagom kul att traska runt i det mörka regniga vädret. Tur att det inte är så kallt ute nu i alla fall =)


Imorgon blir det hemmafest hos Simon. En kompis till hans tjej fyller år och då ska där partas natten lång som vi brukar göra där borta. =) Trodde att det skulle bli en lugn helg som vi hade förra helgen men det blev ändrade planer och det är ju i och försig väldigt kul det med faktiskt. =D Förhoppningsvis på söndag blir det att se "New Moon".


Känner mig rätt trött och sliten nu. Helst vill jag lägga mig och inte vakna upp förrän det är vår. Snälla, nån måste fixa fram en sån maskin snart!!


Nä nu måste jag tvätta min stackars trötta kropp! Men mer info om helgen kommer nästa vecka.


 


Pöss o kram!


 


Trött som en myrslok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar