fredag 13 november 2009

Glad igen och Idolerna är lyckan...

 


Nu har jag lugnat ner mig. Nu är jag inte arg längre. Det släppte en halvtimme innan jag slutade jobba. Då smälte allt. Jag andades ut och kände helgens doft och smak av sötma. Jag bylsade på mig ytterkläderna och steg ut i det kalla mörkret och kände mig nöjd med att jag hade klarat av jobbdagen fredagen den 13:e. Ställde mig på busshållplatsen och inväntade bussen. Men vem kom körandes mot busshållplatsen om inte min älskade ängel till pojkvän som plockade upp mig och körde hem mig till sig och utfodrade mig med jättegod mat som han hade fixat till. Sen satt man och smaskade på Marabous Vinter Edition choklad. :)


Nu ligger man här nyduschad och insmord med body lotion och hjärtat bankar för de otroligt duktiga Idol-finalisterna. Jag fick hjärtsnurp när jag hörde Mariette sjunga Leona Lewis "Bleeding Love" och Reza sjunga Beyoncés "Halo" De låtarna är så fantastiskt härliga och de har väldigt starka härliga röster. Eddie sjöng Takidas "Curly Sue" som jag älskar fast han sjöng den lite tarvligt i början dock så den levde inte upp till orginalet tyvärr. Jag är ju helt såld på Mariettes egenskrivna låt "Lies Beyond".  Den är såå vacker att man får glädjedarr i hjärtat. Om hon släpper den som singel är jag där och kniper den. Jajamen!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar