söndag 15 november 2009

Spel dag och Inflyttningsmiddag

Idag har vi haft en riktig slappar dag. Jag vaknade upp vid typ åtta-halv nio i morse helt klarvaken. Jag studsade upp medan älsklingen låg o snarkade för sig själv. Jag satte mig ner och spelade Sims 3 och väntade tills han vaknade. Då käkade vi frukost och fortsatte spela. Han har ett jättebra och snyggt spel som heter Uncharted 2 som man verkligen fastnar i när han spelar. Det är ungefär som att se Indiana Jones. Jättesnygg grafik och bra handling. Som en film. =)


Senare på kvällen bar det av till Thomas kompis Maria för att käka inflyttningsmiddag. Vi hjälpte henne tidigare i år med flytten till en minimal etta på Kungsholmen som hon har fått till riktigt fint nu. :) Hon bjöd på en utsökt vegetarisk lasagne och sallad. Till dessert blev det marängswiss. Fick gott rött och vitt vin till. :) Man började nicka till vid elvatiden och då skulle Maria och hennes kompis Therese åka till en bar som heter Vassa Eggen och parta vidare. Jag o Thomas var båda för slut för att orka följa med. Älsklingen är lite sjuk och ville bara hem och slänga sig i soffan. Och jag vill helst stänga ögonen för resten av natten. Inte så konstigt med tanke på att man vaknade vid jobbtid på en lördagsmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar