fredag 13 november 2009

Fy faen för dumma människor!

Idag känner jag mig lite som "Lilla My" ifrån Mumintrollen. Liten och bitsk. Jag känner att jag har noll tolerans mot kunderna som ringer in ställer korkade frågor och förstår inte när man förklarar. Plus på detta så avbryter de mig hela tiden för att ställa ytterligare en korkad fråga där svaret borde vara självklart för människor med IQ över minst 85 (vilket är normal intelligens). Det måste vara väldigt korkade människor som ringer in och frågar saker till kundtjänsten idag och många andra dagar. Som en kund. Hon visste inte hur hon skulle logga in på vår hemsida. Jag förklarade att hon måste ha rätt användarnamn och lösenord. Användarnamn hade hon men inte lösenord. Då förklarade jag att hon bara klickar på den absolut synliga länken där det står: GLÖMT LÖSENORDET. Sen gällande andra kunder som man måste upprepa svaret för flera ggr för att de frågar samma fråga flera ggr. Förstår inte att människor är så trögtänkta. Jag har bara lust att hoppa upp och ner och skrika i höga C och låta armarna fläkta snabbt av agressivitet. *Too dumb people makes Ansi a dull girl* >_<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar