onsdag 4 november 2009

Box & Bad

 


Efter jobbet idag åkte jag o fia och boxade på varandra och sen körde vi lite mag-och benövningar. Hoppas nu på lite träningsvärk. =)  Trött blev man ju... Skulle vilja ha sånna här shorts. Dom var ju ascoola!


 


Tjejiga boxshorts


 


När jag kom hem bestämde jag mig för att bada ett tag. Jag låg där i badskum med kokosdoft och bara myste. När jag skulle tappa ur vattnet var det nåt sorts stopp i avloppet så golvet förvandlades till ett skuminferno. Försökte laga lite genom att rensa avloppet. Bläää  >_<  Sen skruvade jag lite på badkarsröret och lite annat som satt under. Nu vet jag hur ett badkar är uppbyggt mer ingående. Och det kan ju va givande om man får för sig att bli badkarsförsäljare/ badkarsreparatör. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar