fredag 18 september 2009

Trött men älskad

Efter jobbet åkte jag hem och skulle fixa lite innan jag skulle åka till Thomas. Jag var inte på den bästa sidan idag eftersom jag, som jag skrev i föregående bloggande, kände mig väldigt trött och seg pga sömnbristen. Jag höll på att nicka till på tunnelbanan och kunde knappt gå rakt. Jag gick och handlade och lunkade hem för att packa lite grejor. När jag öppnade dörren har min älskade pojkvän skickat ett underbart nallebud till mig! =D Det värmde så härligt i hjärtat. Blev jättelycklig och genast på bättre humör. Han hade även skickat med ett gulligt skrivet kort. Sen kom han och hämtade mig så jag slapp åka hela vägen till honom kommunalt.


Jag har världens snällaste pojkvän! =)


 


Kärleksnalle


 


När vi hade kommit hem till honom uppmuntrade jag mig själv med att köpa lite vettig mat till kvällsmat. Det blev färsk spenatpasta. Ravioli med ricottafyllning och parmesan på. Sen blev det chokladmuffins till mig och en dounut med chokladglasyr för min älskling. För det är han värd! =)


 


Färskpasta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar