fredag 11 september 2009

Min innehållsrika torsdag

 


Kan du läsa vad som står skrivet här?


 


Hmmm


 


En kompis på jobbet visade mig en rolig variant av att skriva "bajs i stjärten". Haha jaja jag är inte mer än 5 år i skallen idag ;) Men jag kunde inte låta bli bara för att jag tycker det var så roligt och skrattade jättemycket åt det just då. =D


 


Efter jobbet åkte jag till Vällingby och struttade runt inne på H&M för att fördriva tiden innan träningen. Den affären är ungefär som IKEA. Omöjlig att gå ut ifrån utan att ha köpt nåt. Sagt och gjort. Jag provade på som en galning. Ville ju ha allt jag tog men det blev tillslut ett par snygga jeans för 399kr. Jag blev positivt förvånad över att jag kunde klämma in min kroppshalva i två storlekar mindre jeans än förra gången jag hade köpt jeans. =D Kolla bilden och bry er inte om fläsket som väller ut. Det kommer inte synas när jag har gått in i jeansen. ;)


Mina nya jeans


Efter det traskade jag vidare ner till träningshallen. Här skulle det svettas och bli mör. Jag, Fia, Martin och Fias brorsa Mackan boxades och sparkades i en 50 minuter och det var såå tillfredsställande. Man riktigt kände att kroppen arbetade. =) Sen gick vi upp till gymmet och stretchade och slängde runt en jättestor röd boll som ett gäng dagisbarn. =P Förhoppningsvis blir det mer box nästa vecka.


Nu har jag kollat på Idol och sytt upp mina kära nya jeans så att de passar mina odugligt korta små stubbar till ben. Hela 1 deciemeter försvann. *suck* Imorgon kommer min älskling tillbaka från sin jobbresa. Ska bli så underbart att få se honom igen. =D


Så nu ska jag greja lite innan jag ska sova. Börjar 11:30 imorgon och jobbar till 20:00. JÄTTEKUUUUL! Tjohooo, för sena jobbpass på fredagar! *slår min panna blodig på tagentbordet och skrattar högt och frenetiskt*


Puss o kram!!


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar